Försök femtioelva



Jahapp då var jag tillbaka här igen, försök femtioelva. Får se hur länge detta håller, troligtvis en vecka eller två innan bloggen försvinner igen. Förutom mitt bloggproblem så rullar livet på fint, även fast det känns som att det mesta jag gör är träna-äta-sova. Det känns dock roligt att jag kommit igång med träningen på riktigt. Denna gången har det hållt i sig riktigt länge, och det blir bara roligare och roligare. Vet inte vad som hänt de tidigare gångerna egentligen haha... Det är ju så jäkla kul att träna, speciellt om man har snygga träningskläder. Därför kan jag med lycka säga att sakerna nedan är på väg hem till mig som en tidig födelsedagspresent. Toppen

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback