Roadtrip


Alltså dra en gräns vad himla skönt det var att komma hem igår kväll efter att ha varit och flängt runt från ställe till ställe. Men trevligt har vi haft det på våran lilla roadtrip. I fredags åkte jag, mamma och min kusins två kompisar som liftade med oss ner till Slammermora i Piteå. Där stod solande, båtturer, festivalande och mysande på schemat. Efter två nätter där begav vi oss vidare till Trundön vars vi spenderade två nätter till. Sista stoppet var Tärendö vars vi sov en natt. Tänk er en mysig stuga vid älven, utan el eller rinnande vatten. Istället eld i kaminen och massvis av tända ljus.. Såååå mysigt. På morgonen igår när vi vaknade så började vi rulla mot Haparanda för ett besök på IKEA. Ljus, ljusstakar, en hylla och en lampa var det enda jag fick med mig. Maten var lätt, (och då menar jag lätt) höjdpunkten hehe..

Fick med mig lite kläder när vi åkte över till Finland, + att mitt paket från asos väntade på mig när jag kom hem så tänkte visa vad för skojjsigt det blev

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback