ASOS


Har äntligen fått min lön, vilket betyder att jag äntligen kunde skicka iväg en beställning och stilla mitt shoppingbegär, för en stund i alla fall. Försökte vara lite sparsam i alla fall så det blev bara två par jeans. Bättre lite än inget alls brukar man säga va!

Annars då, jo jag sitter här halvdöd efter ett benpass och en promenad och försöker samla kraft att lyfta på arslet och ta mig till duschen. Det tar sin lilla tid minsann.. Jag vaknade sju idag (whyyy good whyy?), och bara idag känns det som att jag har hunnit med mer saker än jag gjorde hela förra veckan. Vet inte vad som gick snett för det händer aldrig. Har hunnit flänga på stan i flera timmar, fika, och som sagt mördat benen samt promenerat och nu sitter jag här. Har inte gjort speciellt mycket egentligen, det är väl ett bevis på hur mycket jag gör under dagarna annars haha.. Nu har arslet laddat upp sig och vi ska förflytta oss till duschen! Resten av kvällen står bullbakning på schemat. Mums



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback