Onsdag


Alltså nu har det fina vädret äntligen hittat hit också! Igår fyllde jag år och satt jag inne i princip hela dagen så idag har jag tagit vara på solen! Det kändes dock att man har legat inne i mörkret och kollat serier i flera dagar, ögonen var inte alls vana med lite solsken haha. Har hunnit sitta ute i solen med Elin, sedan har vi hunnit promenera till alla tiders för en latte och även hunnit med en vända på stan. Har länge letat efter en enkel långklänning så blev glad när denna hängde och väntade på mig ↓ (Däremot har jag INTE städat mitt rum som var prio ett idag haha..)

Hoppas verkligen vädret håller i sig, börjar äntligen bli frisk så jag ser fram emot mojsiga morgonpromenader i solen! På fredag morgon rullar jag också mot Piteå för lite badande, solande och festivalande. Skojjsigt!



Nä jag kunde inte hitta en suddigare bild, försökte rätt länge men det gick icket
 
 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback